Повернення та обмін товарів належної якості:
Повернення та обмін товару належної якості проводиться протягом 14 днів з моменту покупки, якщо це не товар, який виготовляється під замовлення.
Важливо, щоб вся упаковка, бірки і чеки були збережені, а сам товар не був у використанні.
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти / Укрпошти / пункту самовивозу.
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/Укрпошті/пункті самовивозу.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає замовленню.
Послуги транспортних компаній оплачує клієнт.
Повернення та обмін товарів неналежної якості:
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки.
Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам.
Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті (розмір, матеріал, модель і т. д.).
Так само це може бути заводський брак (наприклад, розійшовся рядок, поріз на шкірі і т. д.)
Відміннність упаковки, бірки і т.д. від заявленого на сайті опису (фото) не є ознакою неналежної якості.
Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів, текстур і відтінків на сайті, в залежності від передачі кольору вашого монітора.
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти / Укрпошти / пункту самовивозу.
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/Укрпошті/пункті самовивозу.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що придбаний товар на момент отримання повністю відповідає замовленню і не має дефектів.
У разі браку повернення та обмін товару здійснює інтернет-магазин.